שלום
לפני כמה חודשים שידרגתי את מהירות האינטרנט (עקב פירסומת של 012) והנציג אמר שהמחיר יהיה מעתה 86 ש"ח לחודש ללא כל התחייבות. ואכן חוייבתי כמה חודשים בסכום זה,אולם בחודש פברואר הקפיצו את המחיר ל 149 ש"ח ללא ידיעתי. התקשרתי אליהם והם ביקשו סליחה והנציגה אמרה שאני גם יזוכה רטרואקטיבית . עבר חודש ולא השתנה כלום , פניתי שוב ל012 והם טענו שלא היתה אף פעם פניה מצידי על הנושא ועכשיו הם יטפלו בזה. הפעם ביקשתי מספר פניה אבל הנציג טען שהוא לא פתח עדיין פנייה אבל הוא מבטיח לחזור אליי.
כמובן אף אחד לא חזר אליי עדיין.
מה עושים ?
יש להם זכות כך לשנות את הסכום ?
תודה
שמוליק
פורום זה אינו הפורום המתאים לשאלה. פנה לפורום צרכנות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
שמוליק שלום,
באופן עקרוני החברה נהגה בך בניגוד לדיני הצרכנות.
ככלל רצוי שכל פניה לחברה תעשה בכתב באמצעות דואר רשום/ מייל / פקס שמוציא אישור מסירה.
לכן רצוי לנסח מכתב פניה לחברה בו תסקור בקצרה את השתלשלות העניינים.
כמו כן, מומלץ כי תפנה את שאלתך לפורום צרכנות ותביעות קטנות שבאתר זה.
בברכה,
עו"ד אבירם גולדשטיין
איפרגן גולדשטיין, משרד עורכי דין
•אין בתוכן האמור משום המלצה, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי; ואין להסתמך על האמור.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר