מישהו פתח על שמי 2 קווים באורנג' ורכש מכשיר. אורנג' עלו על הטעות, יצרו עימי קשר ועדכנו אותי בכך נציגת השירות גם אמרה שאני לא אחוייב על הדבר. לאחר כחודש קיבלתי הביתה חן ע"ס 4751 ש"ח (כמובן לא שלי), והערה שהבנק לא כיבד את החיוב. עכשיו אני רודפת אחרי הנציגים של אורנג' שטוענים שאין חיוב אך לא מוכנים להמציא לי אסמכתא על כך. האם יש לי עילה לתביעה? אני כבר מיואשת....
בכל מקרה מומלץ לשלוח לאורנג' מכתב בעניין זה, בדואר רשום+אישור מסירה.
כך גם תהיה לך אסמכתא וגם סביר להניח שתקבלי תשובה בכתב מאורנג', שכן לא נראה לי שאורנג' תתעלם מטענות שהועלו על הכתב.
עו"ד פיני רובינשטיין
מתמחה במשפט מסחרי, דיני חברות, ליטיגציה מסחרית ומקרקעין.
פרטי המשרד נמצאים באתר
* האמור לעיל אינו מהווה יעוץ משפטי, ואינו בא במקום ייעוץ משפטי. ההסתמכות על המידע היא באחריות המשתמש בלבד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר