שלום רב,
לפני שבוע גילו הורי שיש לי שני חשבונות בחברת סלקום. לא ידעתי מהדבר מעולם. ידעתי רק על אחד. היות ואני סטודנטית אין לי הרבה זמן לבדוק את החשבוניות, אך את החשבונית של המספר שלי אני בהחלט בודקת. בגלל שלא ידעתי שיש לי עוד חשבון מעולם לא הפכתי בתוך החשבונית ודפיה הרבים לחפש משהו נוסף. בכל אופן, כשביררתי בחברת סלקום גיליתי שכבר חמש שנים אני משלמת על הקו הזה 100 שקלים בחודש. מה שקרה לדעתי ולא ניתן להוכיח את זה, זה שבעבר החלפתי מכשיר סלולרי והפקיד לי שהמכשיר החדש אינו תומך בשיחות לחו"ל אז אוכל לשמור על הישן ללא תשלום נוסף תוך שיכפול הSIM. ואכן, את השימוש במכשיר לחו"ל עשיתי רק בחו"ל- כחצי שנה לאחר מכן. אני חושבת שפשוט פתחו לי קו חדש. ולא שיכפלו כפי שאמרו. ישנו גם חוזה, שנראה מופרך למדי, היות והחתימה שם היא של אבא שלי (שהוא מורשה חתימה בחשבון) ולא שלי, וגם החתימה לא דומה לחתימה שלו..
מה עלי לעשות? האם להגיש תביעה בביה"ד לתביעות קטנות? יש לי "קייס" בכלל? או שאני עלולה לאבד עוד כסף בגלל הטירחה לעו"ד שלהם וכו?
תודה מראש!
שלום רב,
בהתאם למה שאת מתארת המלצתי הינה לשלוח מכתב לחברת סלקום ולגולל את הסיפור ולראות להיכן זה מוביל כמו כן לבדוק את ההסכם ותנאיו לפני פנייה לבית המשפט.
בברכה,
עודד דרדיקמן, עו"ד
משרד עורכי דין דרדיקמן
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר