שלום, דיברתי בשבוע שעבר עם נציג החברה הסלולרית שבה אני לקוח לגבי עלויות מעבר חבילה ושדרוג טלפון. הוא אמר שהעלויות במקרה שלי הן "בסביבות 1800 ש"ח". אמר שיבדוק ויחזרו אלי. למחרת התקשרתי שוב וביקשתי לקבל עלויות ניתוק מהחברה. הנציגה אמרה שה- 1,800 ש"ח שאמרו לי אתמול מדברים רק על ניתוק ועזיבת החברה ולא שבירת חבילה. אמרה שתברר את העלויות המדוייקות גם של הניתוק המלא וגם רק של מעבר חבילה ושיחזרו אלי תוך 24 שעות. אחרי ארבעה ימים שלא הצלחתי לקבל תשובה מדוייקת עשיתי מעשה ועברתי חברה סלולרית על בסיס ההנחה שהקנס יהיה "בסביבות 1800 ש"ח". מיד לאחר המעבר התקשרו אלי מהחברה הישנה ודרשו תשלום של מעל 4000 ש"ח דמי ניתוק. האם יש ביכולתי לעשות משהו?
שאלתך הינה מורכבת מהחוזים בינך לבין החברה, באם התקשרת עם החברה בהסכם בו צויינו הפרטים שלעיל, הרי שהינך חייב ב"דמי הניתוק", לפיכך יש לעיין בהסכמים בין הצדדים. אי קבלת תשובה מיידית מהחברה ו/או מנציגיה אינה מאפשרת לך, כשלעצמה, לעבור חברה מבלי לקחת בחשבון שיש עלויות לכך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר