שלום רב ,
הנני לקוחה של פאלפון שנים רבות לפני מס' חודשים הוצע לנו לבצע שדרוג למכשירים שברשותנו ומעבר למסלול חדש עקב זאת ( שלא היה בהכרח יותר אטרקטיבי ) והוצעו לנו מכשירים שלאותה תקופה נחשבו הטובים ביותר , יום לאחר קבלת המכשיר התגלה כי הוא תקול ומשיחות מול פאלפון הובטח לי כי אקבל מכשיר חדש במקום ואף הועלתה הזמנה במערכת , במהלך חודשיים טורטרתי הלוך ושוב למרכזי שירות מהם נמסר לי כי אין מכשיר במלאי ולאחר חודשים קיבלתי בדואר רשום מכתב כי ההזמנה למכשיר חדש בוטלה ללא ידיעתי או הסכמתי כל נסיונותי לקבל שירות כראוי לא צלחו וכשביקשתי להתנתק הוצע לי לקבל מכשיר חדש שלטענתם מחליף את הדגם הקיים ברשותי שעדיין אינו תקין , תוך התחייבות לתקופה של שנתיים , אציין כי המכשיר שהוצע ו/או הדגמים האפשרים הינם עונים לדרישותיי וע"כ חזרתי על בקשתי לנתק את הקווים שברשותי ונענתי כי יש לי התחייבות על מכשירים ומסלול בגובה של 14,000 ש"ח שמעולם לא שמעתי עליה כל שכן לא חתמתי על התחייבות מסוג זה , בקשתי לראות את המסמכים שלטענתם אני חתומה עליהם ונענתי בשלילה ועוד נאמר לי כי הם לא זקוקים למסמכים שכן מדובר בעסקה טלפונית שבה מעולם לא יידעו אותי כי הנני מתחייבת לסכומים אלו מה ניתן לעשות ????
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר