חברת אורנג' חייבה אותי בחשבונית ינואר 2010 בגין הנחת יתר שקיבלתי על מסלול שליחת SMS שהיה לי.
החיוב עומד על כ-700 ש"ח, כאשר לאחר פנייתי אל המוקד נאמר לי על ידי הנציג שהחברה עקב תקלת מערכת נתנה לי כפל הנחות (בכך שהיה לי 2 מסלולי SMS ובכך למעשה קיבלתי הנחת יתר) ולכן לאחר שהחברה גילתה זאת היא חייבה אותי בהפרש.
שאלתי היא:
א. האם החברה יכולה לחייב אותי בהפרש זה מבלי בכלל להודיע לי על כוונתם? (האם זה חוקי? היות ולחברה יש הרשאה לחיוב החשבון שלי לצורך החשבונית החודשית).
ב. האם יש "קייס" משפטי כנגד המצב שבו החברה, עקב טעות שלה נתנה לי הנחה (שלא בידעיתי כמובן), וכעת רוצה לחייב אותי?
יש לציין שההצטרפות למסלול הנוכחי שלי נעשתה טלפונית ולא קיבלתי שום חומר כתוב בנושא, כך שמנקודת מבטי האחריות על הטעות הזאת היא של חברת אורנג' לגמרי.
אודה לעוזרים
אלעד שלום,
אנא הפנה את שאלתך לפורום צרכנות ותביעות קטנות
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר