שלום רב,
ב 07/08/11 ביקשתי מחברת הוט להתנתק ונענתי בחיוב שישלחו נציג ניתוק.
אבל הימים עברו והחברה לא שלחה שום נציג לנתק אותי וכל הזמן הזה נציגי מכירות שלהם התקשרו כנראה על מנת להשאיר אותי בחברה אך אני חזרתי וביקשתי לנתק אותי במיידי וכן לא לחייב אותי על הימים שבהם לא מגיעים לנתק ווידאתי זאת מול הנציגה טלפונית , הנציגה ציינה בשיחה בינינו כי החברה לא תחייב אותי מיום בקשת הניתוק קרי 07.08.11
החברה התעלמה מהבקשות שלי לבוא ולנתק אותי במשך כחודשיים .
בתחילת אוקטובר החברה הועילה לבוא ולנתק אותי ואכן בעת הניתוק ציינתי לנציג שהגיע כי ביקשתי את הניתוק כבר חודשיים ורק עכשיו מגיעים הוא לא טרח לעשות הרבה.
להפתעתי לאחר כל הייסורים מול בשיא החוצפה שלחו לי חשבונית חוב מטעם עו"ד שלהם בסך כ 800 ש"ח על החודשים שבהם לא באו לנתק אותי?
החברה הזו מנסה לעשוק אזרחים תמימים בדרכים נסתרות ובעזות מצח.
ייגעתי מולם,
אודה להנחייה באיזו דרך ניתן להתמודד מולם?
בברכה
אפרים נגוסה
ראשית, יש להגיש מכתב תגובה לעו״ד, ולהסביר את טענותייך, במידה ויחליטו להגיש תביעה, יש להגיש כתב הגנה או בקשת רשות להגן .
בהצלחה
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: אייל אשכנזי, עו"ד 053-9429075
קראתי את הודעתך וברצוני לסייע. על מנת שאוכל לבצע את כל הבדיקות ולטפל בנושא אנא שלח אלי את פרטי המנוי שלך
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר