אני פניתי למחלקת שירות לקוחות של כלל מימון על מנת לבדוק אפשרות להקטין תשלומים. קיבלתי תשובה שאני לא יכולה לבקש פריסה מחדש כי היו לי החזרי הו"ק בחצי שנה אחרונה. ציינתי שאני לא אוכל לעמוד כרגע בגודל התשלומים. קיבלי מייל ממחלקת גביה שאני חייבת לכלל מימון 2600 ש"ח. העברתי 2000 ש"ח לפני תאריך הנדרש וביקשתי לפרוס את 600 ש"ח לכמה תשלומים ולצרף ולחיובים הקרובים. בחודש אוקטובר ( חודש לאחר מכן ) כלל מימון ניסת לחייב את חשבונית ב1800 ש"ח במקום 1100-כמובן תשלום חזר. פניתי לאותה נציגה אנה שאיתה ביצעתי את הסדר החוב וביקשתי הסבר על גובהה התשלום וקיבלתי עד פעם הפניה לשירות לקוחת. בחודש נובמבר חשבוני חוייב ב1800 ש"ח וקיבלתי שיחה מע"ד החברה שאני עדיין חייבת לכלל מימון 1800 ש"ח. למען האמת שלדבר אם נציגי שירות שמרשים לעצמם אפילו קללות, נציגת מחלקת גביה הסבירה לי "שאין חייה כזאת ...". אני ממש לא רוצה לפנות לשם עד פעם. אז כל הסטודנטים תחשבו פעמיים לפני שאתם נכנסים לעסק- אחרי זה תקיאו דם כי בחברת כלל מימון הנושא עובר לטיפול ע"ד תוך שבועיים לאחר חזר התשלום. הסברים שאין לי כסף כי כבר שנתיים מקבלת משכורות בתשלום ובעיכוב של חודשיים לא עיניינו אף אחד. אז אל תצפי ליותר מדי משיחה אם שירות לקוחות שלהם .
סימה שלום,
קראנו את הודעתך ואנו מעוניינים לבדוק לעומק את המקרה שאת מעלה על מנת לטפל בפנייתך ולתקן את חווית השירות.
נודה לך אם בכל זאת תוכלי לשלוח פרטי התקשרות למייל הבא ומנהל בכיר יצור איתך קשר. mailto:[email protected]
בברכה,
צוות שירות לקוחות Online , כלל מימון
שלום רב
לפני 4 ימים שלחתי אימייל לילך עם פרטי התקשרת
עדיין לא קיבלתי התייחסות אליו או אל הנושא שלי
יום טוב
סימה
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר