בחודש מאי 2011 הגשתי באמצעות עו"ד צ'קים שניתנו לי עבור שכירות חנות (אני המשכירה). הצ'קים שייכים למשפחתו של השוכר וניתנו לי כתשלום דמי שכירות. חלק מהצ'קים הגשתי לבנק והם חזרו או עקב ביטולם או עקב מחסור במזומנים בחשבון. ברצוני לציין כי השוכר פינה את המושכר עקב צו של בית משפט.
עוה"ד אמר לי שהוא הטיל עיקול על חשבונות הבנק המשפחתיים ועדיין לא שמע דבר מהוצל"פ.
נראה לי תמוה. האם הוצל"פ לא אמורים להודיע דבר בעיניין? הזמן חולף ונראה לי שכל הנושא מתמסמס.
אם מה שאומר לך עו"ד אינו מספק אותך, את יכולה לצלצל למרכז אכיפה והגביה ולבדוק מה עלה בגורל התיק. כמו כן את יכולה לגשת ללשכת ההוצל"פ בה מתנהל התיק ולהן לבדוק האמור.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: אייל אשכנזי, עו"ד 053-9429075
תודה לעו"ד ברגינסקי על התשובה המהירה. האם אני אמורה לברר אצל עוה"ד שלי מה מספר התיק או איזו אינפורמציה אחרת בכדי שאדע כיצד לפנות למרכז האכיפה והגביה או ללשכת ההוצל"פ?
זה ממש לא נעים, כאילו שאינני בוטחת בו (ואני סומכת עליו בעיניים עצומות) אבל מצד שני קשה לי עם העובדה שאני תלויה ממש באויר ואין לי די אינפורמציה. נראה הגיוני שזה לוקח כל כך הרבה זמן?
זה לא עניין של הגיון, אלא צריך לבדוק מה סיבת העיכוב. יתכן בשל הפגרה ובשל העומס ויתכן בשל סיבה אחרת. על מנת לקבל מידע טלפוני, הינך זקוקה למס' התיק, אם את ניגשת ישירות ללשכה, הרי שמספיק ת.ז.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: אייל אשכנזי, עו"ד 053-9429075
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר