שלום,
לפני שבע שנים לערך החלטתי לעבור לחברה סוללרית סלקום לאחר שהיתי לקוח של פלאפון ןההתחיבות הסתימה.
נאמר לי ע"י נציג שאין צורך לנתק את הקו וניתן להקפיא אותו ללא תשלום.
בבדיקות שנעשו בחשבוני גילית כי במשך תקופה ארוכה כ 7 שנים חברת פלאפון
מחייבת את חשבוני בכ 60 שח לחודש חשבון פשוט 5000 שח לאחר אין סוף נסיונות
השגתי את השרות של פלאפון ונאמר לי שהאחריות היא של הלקוח והם יכולים לזכות אותי אך ורק על שלושה חודשים פניתי למרכז שרות והם דחו אותי על הסף
מה לעשות תודה
תמיד פתוחה בפניך הדרך להגיש תביעה בביהמ"ש לתביעות קטנות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: אייל אשכנזי, עו"ד 053-9429075
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר