חברה כלשהי שעוסקת בהגרלות (נקרא לה החברה) הציע ביום רביעי שעבר לאשתי שרות שאינה מעוניינת בו דרך הטלפון. נציגת המכירות של החברה היא משכנעת טובה והיא הצליחה לשכנע את אישתי בסוף למסור את פרטיע האשראי. אישתי התחרטה מיד וביום ראשון התקשרתי אליהם לבטל את העיסקה.
הם אמרו שאי אפשר ואני הסברתי להם שאפשר כיוון שזו עיסקה ברוכלות ואני זכאי ל14 ימים לביטול העסקה. כיוון שמדובר על מנוי, יתכן וזו עסקה מתמשכת ואז אני זכאי ל7 ימים לביטול העסקה. בכל מקרה, עברו ארבעה ימים עד לביטול העסקה. הנציגה טענה שהמנהלת תחזור אלינו למחרת אבל היא לא התקשרה אלי או אל אישתי.
במקביל, פניתי לחברת האשראי לחסום את החיובים של חברת ההגרלות.
היום (יום רביעי, 5.9) התקשרתי שוב, הזהרתי את הנציגה שהשיחה מוקלטת, סיפרתי לה שוב את השתלשלות הארועים, אמרתי לה שאני יודע שעבור מספר ימים אצטרך לשלם ושאני מבקש להסדיר את החיוב הזה בלבד. כמו כן, הזהרתי אותם שהוראת הקבע בחברת האשראי חסומה. היא אמרה שוב ש"המנהלת תחזור אלי" ואני חושש שזה לא יקרה.
האם ניסיון כושל לחיוב של חברת האשראי הוא עילה לפתיחת תיק בהוצאה לפועל? האם השיחה המוקלטת הנ"ל או מדיניות החברה השערוריתית יכולות לסיע בידי למנוע את פתיחת התיק או שאוכן להשתמש בהם כדי לסגור את התיק (תוך כדי גלגול עלויות על החברה)?
מעבר לדברים שעשית שאכן כולם נכונים, יש צורך בהוצאת מכתב הן בפקס והן בדואר רשום עם אישור מסירה הן לחברה עצמה והן לחברת האשראי. תשמור היטב על האסמכתאות, ואם יתבעו אותך יהיו לך אסמכתאות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: אייל אשכנזי, עו"ד 053-9429075
בהודעתי הראשונה לא ציינתי שדרך ההתקשרות היחידה עם החברה שהיא מפרסמת או שמצאתי הוא באמצעות הטלפון. לא מופיע מספר פקס, כתובת דוא"ל או כתובת פיזית.
נדמה לי שיש סעיף בחוק שמחייב את מספק השירות לפרסם דרכי התקשרות ברורים.
תודה.
מסיבה זו, הדריך היחידה בה אני יכול ליצור עם החברה קשר הוא טלפוני.
*מצורף קישור להודעה קודמת
ההודעה הראשונה נשלחה בתאריך 5 לספטמבר 2012
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר