שלום, לפני כחצי שנה רכשתי מכשיר + תוכנית מחברת פלאפון, יש המון בעיות קליטה ובעיה של אי קריאת סים שחוזרת על עצמה ונעלמת מדי פעם, אני מבקר באופן קבוע במשרד התיקונים שלהם כל חודש בערך בעקבות הבעיה של הסים, הם אומרים "פשוט שיחקתה בהגדרות/היה צריך לשנות גירסא/ היה צריך לרענן את הסים", כל פעם תירוץ אחר ושולחים אותי חזרה הביתה, הם מתכחשים לבעיה.השאלה שלי היא האם יש כאן עילה לתביעה כלשהי? או לפכות האם אני יכול לדרוש להתנתק מהחברה ולהחזיר להם את המכשיר (כדי שאני לא יצתרך לשלם להם כלום)?
אנדריי, שלום
בנסיבות שאתה מתאר, חברת פלאפון אינה מקיימת את חובתה לקיים את החוזה מולך בדרך מקובלת ובתום לב.
נסיבות כאלה עשויות להצדיק את ביטול החוזה כולו, כלומר התנתקות מהחברה והשבת המכשיר שקיבלת, וכן קמה לך הזכות לקבלת הכספים ששילמת, לרבות פיצויים על אובדן הזמן ועגמת נפש.
תביעתך, ככל שתוגש, מתאימה להתברר בבית המשפט לתביעות קטנות.
בהצלחה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: רועי ורשבסקי, משרד עורכי דין
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר