בליל שישי האחרון ישבנו בבית קפה פול בקרית מוצקין הזמנו קפה וטוסט אחרי עשרים דקות קיבלנו טוסט לא אפוי ,לא נראה טוב.התלוננו ואז ניגש בעל הבית ואמר "הגישה שלכן לא מקובלת אל תשלמו גם על הקפה ואני מבקש מימכם לא לבוא לפה יותר .מוכי תדהמה יצאנו משם מושפלות והמומות כי מעולם אחרי ארבעים שנה של בילויים בבתי קפה ומסעדות לא קיבלנו יחס כזה ..אני מבקשת את עזרתכם האם אפשר לתבוע את בעל הבית על עוגמת נפש.מה החוק אומר?הודה לכם על העזרה
אילנית, שלום
מתוך הנסיבות שתיארת עולה, כי מנהל בית הקפה נהג כלפיכם בגסות, וממילא מדובר בהפרת חובתו לנהוג בקיום חוזה בתום לב ובדרך מקובלת (וראי סעיף 39 לחוק החוזים (חלק כללי), תשל"ג-1973).
בנסיבות אלה יש מקום לשקול תביעה בגין עגמת הנפש שנגרמה לכם.
בהצלחה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: רועי ורשבסקי, משרד עורכי דין
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר