שלום,
הגענו לשדה והתברר לנו שחברת התעופה ביטלה לנו את כרטיסי הטיסה והטיסה היתה מלאה. נאלצנו לרכוש כרטיסים חדשים בחברה אחרת, להתעכב בשדה ורק אז להגיע ליעדנו. שאלתי היא באחריות מי להחזיר לנו את הכסף הנוסף ששילמנו ולפצות אותנו על אי הנוחות שנגרמה לנו, האם באחריות חברת הנסיעות או באחריות חברת הטיסה שביטלה על דעת עצמה את הכרטיסים? בברכה.
האחריות נופלת על שניהם, עד שלא הוכח אחרת. חברת הנסיעות מחובתה לדאוג על כל שינוי שנעשה ולהודיע לכם, כמו כן, אותה חובה מוטלת גם על חברת הטיסה שהייתם אמורים לטוס בה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: רועי ורשבסקי, משרד עורכי דין
אני רוצה לציין שחברת הנסיעות לא היתה מודעת לביטול (שנעשה בטעות) ע"י חברת התעופה וחברת התעופה מודה שהיא טעתה. עדיין אחריות הטיפול והפיצוי היא על שתיהן?
אם חברת התעופה הודתה בדבר הטעות והיא לוקחת אחריות אזי, יש לתבוע אותה בלבד.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: רועי ורשבסקי, משרד עורכי דין
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר