הי.לפני שבוע היתקשרתי לח"ב פלאפון לברר על מסלול שונה.הנציגה הציע מסלול פצצה כך...250 דקות פיקס 250 sms ו250 דקות לח"ב פלאפון ב 40 ש"ח .שאלתי את הנציגה האים את בטוחה בעצמך .והיא אמרה כן ב 1000 אחוז.אמרתי לה תישלכי את המסלול ואת המחיר ב sms ( כך שתהיה הוכחה).היא לו שלחה.היתקשרתי למחרת לשאול האים העסקה בוצעה כפי שסוכם בטלפון הנציגה טענה שיש טעות ( הנציגה פשוט טעתה מיתנצלים..)לאחר שבוע אני מקבל מכתב מח"ב פלאפון ושם רשום אנו מברכים אותך על הצתרפות של מסלול שהוא למעסה מחיר פי 3 ממה שסוכם עים הנציגה.כיצד פוטרים את הנושא?
יובל, שלום
אציע לך, בשלב ראשון, לפנות לחברת פלאפון ולבקש שישלחו לך אסמכתא על הסכמתך להיכנס למסלול החדש.
מאחר וטענתם תהיה, קרוב לודאי, שהחוזה נכרת באמצעות שיחה טלפונית, תבקש מפלאפון את קלטת השיחה.
לאחר קבלת הקלטת ולאחר שוידאת, כי התנאים החדשים הם בהתאם לגירסתך, אציע לך לדרוש מפלאפון לעדכון את תנאי המסלול בהתאם לחוזה שנכרת.
סביר להניח, שחברת פלאפון תערים עליך קשיים ותטען, כי כמדיניות אין היא מעבירה הקלטות שיחה.
במקרה כזה, אין מנוס מפניה לבית המשפט.
בהצלחה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: רועי ורשבסקי, משרד עורכי דין
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר