צהריים טובים;
יש לי תשתית של חברת הוט,כבר למעלה מחודש יש להם בעיה בתשתית והם אומרים שהבעיה בטיפול ולא יודעים מתי תיפתר,הבעיה משפיעה באופן משמעותי על הגלישה באינטרנט,כאשר דיברתי איתם מה אני אמור לעשות בנידון בנתיים הם אמרו לי שאין מה לעשות חוץ מלהמתין בסבלנות.
האם יש לי משהו לעשות בנידון? כי אני משלם להם מחיר מלא ולא מקבל את השירות שאני אמור לקבל(הם אמרו שבכל מקרה אני חייב לשלם מחיר מלא על הזמן הזה)
תודה
מחד, הינך מחוייה לחב' הוט התחייבות חוזית למשך זמן שנקבע ע"י הצדדים.
מאידך, חב' הוט מחוייבת לספק את השירות לה היא התחייבה, אם וכאשר הוט אינה עומדת בתנאי השירות המקובלים בשוק התקשורת הינך רשאי להתריע בפני חב' הוט טלפונית + במכתב לספר את השתלשלות העניינים ולאיים כי אם וכאשר לא יתוקן נושא התשתית של חב' הוט תתנתק מהחברה או תתבע עפ"י חוק הגנת הצרכן.
אני מציע שתאסוף ראיות ממשיות בטרם תנקוט במהלכים כאילו ואחרים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: רועי ורשבסקי, משרד עורכי דין
הבעיה היא שהכל מתנהל דרך הטלפון אין שום הוכחה או מכתב לתקלה שלהם וכשאני מבקש להתנתק הם דורשים ממני כנס מסויים על הפרת חוזה.
האם הקלטת השיחה או עשייתה ליד עו"ד תיהיה מקובלת?
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר