אני לקוחה בחברת פלאפון זה 25 שנה אולם בעיקר בשנתיים האחרונות הם כל הזמן טועים לי בחשבונות וגובים כספים שלא מגיעים להם.עקב בדיקות שאני מבצעת אני מעמידה אותם על טעותם.אולם הזיכויים המגיעים לי מתקבלים או בתשלומים או לאחר חודשים מיום תשלום החשבון. מניסיון שלי בחיים אני יודעת שאם לא ישולם להם חשבון מיד הם פונים לעו"ד מנתקים קווים ומחליפים אמצעי תשלום(עובדת בנק לשעבר)האם יש לחברת פלאפון זכות ל"גנוב" ממני כסף.כי לפי דעתי אם לא הייתי בודקת חשבונות הכסף היה נלקח בלי שאדע בנוסף האם הם יכולים לדחות לי זיכויים מכיוון שהמערכת שלהם בנויה כנראה בצורה כזאת . במקרה אלו אינם סכומים גבוהים ואין לי בעיה לשלם אותם אך מה היה קורה אילו טעו בסכום גדול ולא הייתי יכולה לעמוד בו אני רשאית לבטל את החיוב מאחר והוא מוטעה?והאם אני יכולה לתבוע אותם על עוול כי זה מאוד פשוט להחליף חברה סלולרית אולם אני מחויבת אליהם בגלל מכשירים.בקיצור הם יכולים לעשות מה שהם רוצים ואנחנו לרוץ ולבדוק שאנחנו מזוכים ובזמן כי גם לאחר שיחות הם שוכחים לזכות עד שמתקשרים שנית ומזכירים להם שהזיכוי שהובטח עדיין לא התקבל ושוב הטענה בחשבונית הבאה תראי אותו וחוזר חלילה.
מדובר בהפרת הסכם מצד חברת הטלפון. ולכן ניתן להוציא הודעה מסודרת על ביטול הסכם במקרה שהדבר יחזור על עצמו. ובאם קרה ניתן לבטל ההסכם.
יש לקחת בחשבון שחברת הטלפון תילחם בבית המשפט עד הסוף במקרה של ביטול ההסכם מצידך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: רועי ורשבסקי, משרד עורכי דין
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר