לפני מספר חודשיםאבי קיבל חשבון על סך 1700 שקלים לחברת פרטנר. פניתי לחברת פרטנר לקבלועל התשלום המופרז ולתדהמתי ראיתי שרוב הכסף זה על זה שניתן מספר הטלפון של אבי באינטרנט ואז התחילו לשלוח לאבי הודעות בלי סןף ועל זה חייבו אותו והשבון רק טפח.
דברתי עם חברת פרטנר והסברתי להם שיש להם טעות כי אבי הוא אדם מבוגר שחוץ מללחוץ על send ןend הןא בכלל לא יודע להשתמש בטלפון הנייד אז בטח לא לגלוש באינטרנט. ביקשתי שיורידו את התשלום הזה ושהוא ישלם רק את השיחות שנעשו.
הם סירבו ולכן נתתי הוראה לחברת האשראי לחסום את הגבייה מהם.
בינתיים החשבון הוכפל לאחר שהם העבירו זאת לטיפול של עורכת דין שלהם. ובמקביל כל הזמן אבי מקבל מכתבים על התראות לפני עיקולים.
נעזרתי בחברי שהוא עורך דין והגשנו מכתב התנגדות שהוגש ביומיים איחור כי היה חסר איזה פרט. ולכן מכתבי העיקולים ממשכים לזרום בלי סוף.חברי העורך דין דיבר עם העורכת דין של פרטנר והבנתי ממנו שהיא הסירה כרגע את העיקולים.
אך המכתבים ממשיכים לזרום. אציין כי חברי הוא עורך דין עסוק מאוד והוא סך הכל עושה לי טובה בהתנדבות.איך אני יכול להתקדם מכאן כל עורך דין בשכר לא יסכים לקחת תיק של 30000 שקלים מה עלי לעשות לפני שיעקלו ולאבי דברים ושהעניין ישר יובא לבית משפט?
יש להגיש בקשה לעיכוב הליכים ובקשה להארכת מועד להגשת ההתנגדות
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: רועי ורשבסקי, משרד עורכי דין
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר