לפני כשנה וחצי רכשנו מייבש של חברה מוכרת.
מעט לפני סיום האחריות בתוף הפנימי של המוצר נוצרה חלודה - הפריט נשלח לתיקון אשר התעכב מעבר למתוכנן ובהתאם לזאת ביקשנו מייבש חלופי עד שהפריט יתוקן.
לאחר שחזר המייבש המתוקן הופיעה תקלה נוספת תיאמנו טכנאי שיגיע לתקן והבעיה טופלה.
לאחר כשבוע שוב החלה להופיע חלודה בתוף הפנימי ולאחר התקשרות מול החברה הוחלט לפצות אותנו בדגם יותר מתקדם של מייבש.
כמספר חודשים לאחר שהתקבל המייבש ועבד תקין ללא שום בעיה - הפעלתי את המייבש ונשארתי בחדר סמוך .לאחר מספר דקות התחלתי להריח ריח של שרוף וכשהבנתי שזה מהמייבש פתחתי את הדלת של המייבש ונוכחתי לגלות כי המנוע עולה באש . קראתי מהר לבעלי והפעלנו מטף לכיוון השריפה. הבית התמלא עשן, המכשיר יצא משימוש ברגע שכובה עם המטף יש לציין שבעת הסיטואציה היו שני ילדים בני פחות משנתיים בבית ונכנסתי לחרדה משאיפת העשן והמחשבה של מה היה קורה במידה ולא הייתי מגלה את העניין בזמן.
יום למחרת פנינו לספק והסברנו את התקלה - החברה תיאמה לנו טכנאי שלאחר בדיקתו הוחלט על החלפת מייבש למייבש חדש.
תואמה לנו אספקה ובמקביל דרשנו פיצויי על הסיטואציה בה נכחנו והסברתי את החרדה שתקפה אותי.
הוחלט ע"י החברה להציע לנו כזיכוי סט סכ"ום או לחלופין שוב קנייה בפוקס הום על סך 500 ש"ח - לא הסכמנו לפיצוי מהסוג הזה וביקשנו שיחת מנהל.
היום יצרנו איתנו קשר והודיעו כי החליטו לא לספק לנו מוצר חדשה ולבצע ביטול עיסקה עקב ההיסטוריה שלנו כלקוח.
האם זה חוקי? במידה ונעשה ביטול עיסקה האם אני מקבלת תשלום על העיסקה שביצעתי בעבר או על שווי המוצר שנמצא אצלי בבית כיום?
אני ביקשתי מוצר חדש ולא ביטול עיסקה.
אני מתנצל על האיחור בתשובה: פשוט ,פיספסתי".
הצדק אתך. מגיע לך מוצר חדש. עם זאת - בנסיבות בהן לא ניתן לספק לך מוצר חדש ותקין- חלופת הפיצוי לגיטימית. שיקול הדעת אינו ביד הספק.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: רועי ורשבסקי, משרד עורכי דין
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר