שלום רב
רכשתי מכשיר חשמלי בחנות (שמאחוריה אתר אינטרנט ידוע). התשלום בוצע והמוצר היה אמור להיות מסופק תוך 7 ימי עסקים. אתמול התקשרו לתאם את אספקת המוצר. אך בהמשך היום הגיע מייל שטוען שהמוצר לא במלאי ומבטל את העיסקה.
האם הם רשאים לעשות זאת ואם לא מה הפיצוי שעלי לקבל?
אם המצב ישאר כך יהיה עלי כעת לחפש מוצר דומה. לשלם יותר ולהמתין לאספקתו.
תודה
יואל
אני משנער שלאתר בו ביצעת את הרכישה יש תנאים- אותם אישרת כנראה בהקלקה. יש לקרוא בעיון את התנאים האלה שהם למעשה תנאי החוזה ביניכם. אם הם מאפשרים התנהלות כזאת- הם רשאים כנראה לעשות כן.
באשר לגובה הפיצוי (במידה ואיןה0 רשאים לעשות כן)- אין בעניין מסמרות. ככל שנגרם לך נזק מוכח מהפרת חוזה הרכישה הזה (כפי שציינת נאלצת לשלם מחיר גבוה יותר, למשל)- תוכל לתבוע אותו.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: רועי ורשבסקי, משרד עורכי דין
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר