קניתי איפון 7 חדש מרשת חשמל מוכרת, מסיבה לא ברורה המכשיר ננעל באיי קלוד שני לא יודע מאיפה הגיע,פניתי במסגרת האחריות ליובאנית והם הפנו אותי לחברת אפל העולמית(מרכז שרות באנגלית בלבד),אפל העולמית ביקשו חשבונית קניה עם המספר הסידורי של המכשיר מודפס בה.שרות לקוחות של הרשת אמרו שהם לא מספקים חשבונית כזו,)(במילים אחרות תתמודד לבד מול אפל העולמית).
המכשיר שלא הספקתי אפילו להפעילו כמו שצריך זרוק בבית כברזל.
יש מה לתבוע את החנות ?
תודה
בדרך כלל נמכרים המכשירים ונמסרים עם קופסאות שעליהם מדבקות עם המספר הסידורי של המכשיר ומספר ה-EMEI. אם זרקת את הקופסה- אין לך מה לבוא בטענות למשווק. עם זאת- היעזרי במי שמבין וחלצי מתוך המכשיר את מספר ה-EMEI אתו ניתן לעשות שימוש
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: רועי ורשבסקי, משרד עורכי דין
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר