היי,
יש לי חשבון פייפל משנת 2013. החשבון שלי הוא חשבון אישי ולא חשבון עיסקי.
בטעות, לפני כחודש ביקשתי לשדרג את החשבון שלי לעיסקי מבלי לדעת במה זה כרוך - אחרי שראיתי שבשביל לשדרג לחשבון כזה אני אצטרך לתת מסכמים של עסק ישר ביקשתי לבטל את התהליך. פייפל אכן ביטלו את תהליך השדרוג וחזרתי למשתמש רגיל אבל פתאום הם החליטו לשים על החשבון שלי הגבלה שכוללת:
לא יכול לסגור את החשבון
לא יכול למחוק כרטיסי אשראי או חשבונות בנק
לא יכול לשלם עבור שירותי ONLINE בכלל
אני במשך חודש כל הזמן מדבר איתם בטלפון עם פייפל ישראל וגם עם מחלקת התלונות שלהם.
פייפל ישראל מדברים כרובוטים ולא מבינים בכלל מה הבעיה ותמיד אומרים לי להמתין שהנושא יטופל. חשוב לציין שפייפל ישראל בכלל לא יודעים מי אמור לטפל בזה ולכן כל טלפון אליהם זה בזבוז של זמן ועצבים.
במייל אני מתכתב עם מחלקת התלונות שכנראה מדובר בבוט כי הם שולחים לי כל 3 ימים את אותו תוכן מייל עם אותן שאלות לגבי מה אני מתכוון לעשות עם חשבון הפייפל שלי ובכל פעם שאני עונה אחרי כמה ימים שוב פעם אותו מייל עם אותן שאלות.
אני במבוי סתום ואני מעוניין לתבוע אותם על כך שהם מונעים ממני ללא סיבה את שירותיהם במיוחד אחרי שהצהרתי שאני לא עסק וגם הם הסכימו לכך ולכן החזירו אותי לחשבון רגיל אבל עם הגבלות.
התביעה היא גם על השירות האיום שאני מקבל מפייפל ישראל שאין להם מושג איך לעזור וגם לא מוכנים לדבר עם המחלקה הקשורה לנושא.
אשמח לייעוץ ולעו"ד שמתמחה בנושאים הללו כי אני לא מתכוון לוותר להם.
תודה
אכן אתה זקוק לייעוץ ספציפי. לא מקובל בפורום להמליץ על עורך דין ספציפי לטיפול בבעיה העולה כאן. על פניו הייתי מנסה לפנות בכתב לשירות הלקוחות של פיי פאל בחו"ל ולדרוש מהם תשובות. ככל שאין הדבר עולה בידך- לא נותרה לדעתי כל ברירה אלא לפנות לעורך דין שיפנה אליהם עבורך וימשיך טיפול עד לפתרונה המלא של הבעיה לשביעות רצונך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: רועי ורשבסקי, משרד עורכי דין
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר