קניתי סלון והבהרתי בחנות שאני רוצה ללא תפר סמכנו על המוכר ומסתבר שזה לא נרשם בטופס ההזמנה. הסתכלנו בו גם היה חג וסמכנו עלו הסלון הגיע עם תפר לא רצו להחזיר. אחרי חודשים נפרם באו ותפרו אותו נראה מכוער שילמתי המון כסף ולמה לי לקבל שיתפרו אותו? בגלל זה לא רציתי תפר כי נקרע מהר מה אפשר לעשות אציין שבעבר קניתי חדר מהחברה של הם לא ידעתי שזה שלהם וגם החדר הגיע לא טוב . מהעושים שהסלון נקרע מיום ליום
אני מבין שהייתם בחנות וראיתם סלון- אותו ביקשתם להזמין. זאת לא הייתה "עסקה מרחוק". אני מבין שבסלון שראיתם היה תפר - שמסיבות שלכם לא רציתם שיהיה כזה בסלון שאתם קונים. אמרתם למוכר שאתם קונים בתנאי שלא יהיה תפר כזה בסלון שלכם.
החולשה במקרה הזה הוא במילים "הסתבר שזה לא נרשם בטופס ההזמנה": מה זאת אומרת "הסתבר"?- חתמתם על טופס ההזמנה מבלי לקרוא אותו?- לצערי לא תוכלו לטעון שסיפקו לכם סלון שונה מזה שהזמנתם.
עם זאת- היה עליהם לספק לכם מוצר טוב ואיכותי שאינו נפגם (לפחות בתקופת האחריות- אם יש כזאת). במקרה שלכם לאחר "חודשים" (חודשיים או חודשים?) נפרם הריפוד ותפרו אותו באופן שנראה לכם מכוער. ככל שיש לסלון אחריות ובתקופת האחריות נפרם הריפוד- הרי שעליהם לתקן או באופן שהתיקון אינו נראה - או להחליף את הסלון שנפגם באחר שהוא תקין ולא ייפגם (חומר איכותי... תפירה איכותית...).
הם מסרבים?- יש כאן עילת תביעה. רצוי שתקבלו ייעוץ פרטני מעורך דין לקביעת המשך הטיפול בעניין.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: רועי ורשבסקי, משרד עורכי דין
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר