שלום, יש לי תקלה באינטרנט מעל לשבועיים, כאשר אני התקשרתי להוט לבתחילת התקלה, המתנתי מעל לשעה למענה אנושי, שבסופו, נאמר לי שיחזור אלי נציג מומחה יום למחרת, כמובן שלא חזר, כאשר התקשרתי אליהם, נאמר לי שניסו להתקשר אלי, אבל לא הייתה לי אפילו שיחה שלא נענתה, לאחר עוד פעם, ניסיון לדבר איתם, קבעו לי טכנאי, ונאמר לי כי יחזרו אלי ביום ראשון, חזרו נאמר לי כי התקלה נפתרה, לאחר יום, התקלה חזרה, הטכנאי כמובן כבר בוטל, כאשר התקשרתי עוד פעם למוקד תמיכה טכנית עוד פעם, בקשתי שיחזור אלי מישהו בכיר, ויום למחרת אף אחד לא חזר, כאשר התקשרתי לברר מה עם זה, נאמר לי כי שוב ניסו להתקשר, למרות שלא הייתה שיחה שלא נענתה, כמובן שהפעם גם, המתנתי למענה אנושי מעל 20 דק, שבסופו לא היו להם גם תשובות, וככה כבר שבועיים, האם אני יכול לפנות לבית משפט לתביעות קטנות עם זה?
כמובן שכאשר תובעים את הזולת יש להוכיח את הנזק שנגרם- אלא אם כן מדובר על נסיבות בהן קיים חיקוק המאפשר קבלת פיצוי בלא הוכחת נזק.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: רועי ורשבסקי, משרד עורכי דין
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר