בטעות ביצענו הזמנה למלון דרך אתר בוקינג ללא אפשרות ביטול. ההזמנה של המלון בוצעה לפני 4 ימים והמלון מסרב לבטל והנציג של בוקינג טוען שהם לא כפופים לחוק הגנת הצרכן.
חשוב לציין שההזמנה למלון היא לתחילת אפריל.
ראיתי שבעבר שאלו שאלה דומה ונכתב שם שהייתה פסיקה שבוקינג כן כפופים.
מה יש באפשרותי לעדת? איך אני יכולה למצוא את הפסיקה באותו המקרה?
בברכה והמון תודה
לבוקינג.קום סניף ישראלי המשמש את החברה הבינלאומית לנהל את ענייניה בישראל. קיימת פסיקה בה מכיר בית המשפט בישראל את מודעות אתר בוקינג.קום על היות משתמש ישראלי- וההשלכות היוצאות מכך.
הפסיקה האחרונה נגד בוקינג קום הייתה בענייני מע"מ ולאו דווקא בעניין כפיפות לחוק הגנת הצרכן.
על פניו יובן שיש מקום לשקול תביעה כזאת- אך ]פה מדובר בעניין ספיציפי הדורש עיון ודיון לעומק העניין: יש לפנות לייעוץ פרטני אצל עורך דין.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: רועי ורשבסקי, משרד עורכי דין
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר