. לפני שנתיים וחצי אשתי הייתה צריכה לנסוע לחו"ל ועל כן התקשרתי עם חברת נטויזן(שאני מקבל שירות אינטרנט ממנה) וביקשתי כרטיס הנחה וירטואלי ועם קוד , אשתי נסעה לחו"ל ולא הצליחה ליצור קשר אפילו לשניה אחת מהכרטיס שרכשתי עבורה, בסך הכל היא נסעה לזמן של ארבעה ימים ועל כן אמרתי ארבעים ש"ח שלא נצלה זה לא כל כך נורא לצערי לא הביאו בפני כל התנאים, והקניה בוצעה טלפונית ולא נאמר לי שזה מנוי ויהיה עלי להתקשר שוב לנטויזן על מנת להתנתק, אילו הייתי יודע לא הייתי קונה את זה, בבדיקות תקופתיות כשביצעתי את הבירור ההורדה של ארבעים שח בכל חדש התקשרתי מספר פעמים לבירור ההורדה והם לא אמרו לי שזה בעבור ההנחות שאני מקבל שאנחנו מתקשרים מהארץ לחו"ל
רק לאחרונה נפלתי על פקידה ישרה שהסבירה לי בבירור שההורדה של ארבעים ש"ח עבור התקשרויות מחו"ל לארץ כלומר החברה לקחה ממני דבר במרמה במזדון של הטעייה בלקיחת כסף על דבר שאני לא השתמשתי.
אני מאמין שכמוני יש הרבה שאכלו אותה כפי שהצליחו להטעות אותי בלקיחת כספים בהטעייה מכוונת על דבר שלא השתמשתי.
האם יש אפשרות לתבוע את החברה בכלל ואם יש אפשרות לתביעה ייצוגית.
מאיר שלום, על מנת לתבוע בתביעה ייצוגית ראשית יש לבחון את הפגיעה בך, ושנית לבחון האם הפגיעה הינה פגיעה שכוללת מס' נוסף של נפגעים, ולבחון האם השיטה של חב' זו הינה השיטה הקבועה, משמע עשיית עושר ולא במשפט כפי שנהגה החב' הנ"ל עפ"י גריסתך, על כן, הינך זקוק לראיות נוספות של לקוחות שנפגעו באותה צורה כפי שנפגעת ורק אז אולי אהיה ניתן לבחון אם התביעה הנ"ל ראויה להגישה כתביעה ייצוגית.
ראוי להזכיר כי בהגשת תביעה כזו הינך לוקח את הסיכונים בדבר הוצאות בית משפט, אך כמובן הינך הנהנה אם במידה ותצליח תביעה שכזו.
בהצלחה
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר