האם כל בקשה שמוגשת לבית המשפט נתוייקת בנפרד נושאת מספר בקשה נפרד ?
או שמזכירות בית המשפט ממיינת בקשות לפי נושאי הבקשה ? ואם כך איזו תקנה מתקינה שיקול דעת משפטי של מזכירות בית המשפט למיין מספר בקשות כרוכות תחת אותו מספר בקשה, אף אם אחת הוגשה בשנת 2010 ונסגרה , והאחרת הוגשה בשנת 2012
על מנת לא לבלבל אותך , אשאל בקצרה : כיצד מתוייקות בקשות בהליך הוגן ?
כל בקשה המוגשת לביהמ"ש- מקבלת מספר שהוא מספר סודר, ללא קשר לנושא הבקשה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: רועי ורשבסקי, משרד עורכי דין
והאם מותר למזכירות בית המשפט לכרוך מספר בקשות שהוגשו בתאריכים שונים תחת אותו מספר בקשה כי הן לדעתם באותו נושא?
או שהחוק כמו באמריקה וכל בקשה מתוייקת בנפרד ?
מצטערת על השאלה האבסורדית : האם עניין זה מתוקן באיזה תקנה או פסיקה ?
ושאלה נוספת, האם בקשות בישראל נסגרות בלי שניתנת להם החלטה ?
המערכת במסגרתה פועלת מזכירות בית המשפט היא ממוכנת ("נט המשפט"). מערכת זאת מקצה אוטומטית מספר בקשה נפרד לכל בקשה. טרם פעילות מערכת זאת הייתה כל בקשה מקבלת מספר הליך נפרד (בש"א באזרחי, בש"פ בפלילי וכו'). השופט יכול לקבוע דיון במספר בקשות ביחד, כאשר יש לזכור כי סדרי הדין קובעים את לוחות הזמנים לטיפול בבקשות לסוגיהן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: רועי ורשבסקי, משרד עורכי דין
או שעל שופט במדינת ישראל לתת החלטה לכל בקשה, תהה אשר תהה ?
והכל על פי תקנות סדר הדין האזרחי
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: רועי ורשבסקי, משרד עורכי דין
שמורה שיש לתת החלטה על בקשה . האם אפשר לשאול מה התקנה שאני מפספסת ?
סגרו לי בקשות אינספור. ממש סדום.
בארה"ב, אם בית המשפט לא נותן מענה תוך זמן קבוע בחוק, הרי כמו הייתה תשובת בית המשפט שלילית. האם יש דבר כזה גם בישראל ? התיישנות בקשה כמוה כמענה שלילי ?
בקשות אינן נסגרות "אגב אורחא" ללא טיפול. במקרה ספיציפי אליו את מתייחסת- פני לעורך דין וקבלי ייעוץ
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: רועי ורשבסקי, משרד עורכי דין
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר