שלום.
אני הזמנתי באתר פלאפון,לא מילאתי את הכתובת המלאה חשבתי שאם מופיע מיקוד ,מס בית ודירה לא חייבים לרשום.
עם מספר מעקב ראיתי שהמשלוח הגיעה ב 25.09.13 לסניף הגעתי ב 01.10
נאמר לי שהדואר נשלח חזרה לשולח.
מכאן אני כמעט כל יום בטלפונים לברר היכן המשלוח. ובאתר הדואר עם קוד המעקב עדיין מופיע מידע שהמשלוח נמצא בסניף וצריך לעדכן כתובת.
עשיתי המון טלפונים לדואר ואף אחד לא נתן לי תשובה איכן נמצא המשלוח רק לפני שבוע נתקלתי במספר טלפון שבו אמרו לי היכן המשלוח נמצא.
המשלוח מ08.10 נמצא בנמל חיפה באוניה.
רק שכל הטלפונים וכל המאמצים לא עזרו לי כי השולח מבחינתו רואה הודע על הידכון כתובת.
ניסיתי גם לדבר עם שירות לקוחות שמישהו ישנה את המידע הזה אבל הם רק אומרים שאין להם אפשרות כזאות.
אני לא יודעת מה לעשות עם כל הסיפור הזה והעם יש טעם לתבועה את הדואר?
מהדברים שכתבת אינני מבין מהו טיב הסכסוך בינך לבין דואר ישראל: בהזמנה שהזמנת אכן לא ציינת כתובת מלאה ואיש אינו אמור לנחש היכן למצוא אותך.
גם אם עדכנת את השולח בכתובתך הנכונה- הרי שמי שמטפל בדבר הדואר הספציפי הזה אינו מודע לכל מחול השדים הזה. אני מניח כי רק לאחר שיגיע המשלוח בחזרה לשולח, והוא מעודכן בפרטי הכתובת הנכונה והמלאה שלך הוא יוכל לשלוח אליך את המשלוח בשנית (וכנראה גם יחייבך במשלוח נוסף).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: רועי ורשבסקי, משרד עורכי דין
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר