אני מנהל תיק אזרחי זמן רב במשרד מול עו"ד בכיר. לאחרונה כנראה שנמאס להם מהתיק ,אני מופנה בכל שאלה טלפונית למתמחה ,וכאשר אני מבקש לדבר עם העו"ד הותיק נאמר לי שאפנה רק במייל ,כך הוא נוהג עם כל הלקוחות.
את המתמחה אני לא מכיר בכלל.
מה עליי לעשות?
בעיקרון- מי שאחראי כלפיך על הטיפול בתיק- הוא משרד עורכי הדין (בהנחה שיש הסכם חתום ביניכם- המסדיר את קבלת התיק על ידי עורך הדין והסדרי שכר הטרחה המוסכמים).מן הסתם חתמת על ייפוי כוח לעורכי הדין המטפלים בתיק. האמת היא שפניות בכתב (במייל במקרה שלך) הן בהחלט כלי יעיל לטיפול, כי שיחות טלפוניות מועדות לאי הבנות. אין כל פסול בכך שהמתמחה יקבל את פניותיך: חזקה עליו שהוא מקבל הנחיה מעורכי הדין הרלוונטיים במשרד וייתכן שזה מייעל את עבודת המשרד בתיק שלך. עובדה זו אינה משקפת בהכרח מיאוס של עורכי הדין המטפלים בתיק : העברת הטיפול בפניותיך למתמחה- אין בהן כדי לפגוע בהכרח באיכות הטיפול אותו אתה מקבל מעורכי דינך. אני ממליץ שתשקול את הנסיבות ולאורן תגיע למסקנות הנכונות מבחינתך. על פניו- אל לך להיפגע מכך שמתמחה מטפל בפניותיך השוטפות בתיק: הוא מהווה כוח עזר בידי באי כוחך בטיפולם בתיק ולא יותר מזה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: רועי ורשבסקי, משרד עורכי דין
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר