שמי קטי אליאגוייב .עליתי לאוטובוס עם שלושת הילדים שלי שתי בנות גדולות ואחד תינוק ביד. שנתתי שטר של 200 ש"ח עבור הנסיעה הנהג לא רצה לקחת בגלל הקרע בצד של השטר והוריד אותי מהאוטובוס עם הילדים.כשהתקשרתי לשירות הלקוחות שלהם הם אמרו שאני צודקת. האם אני יכולה לתבוע אותם על עגמת נפש שנגרמה לי ולילדיי.
זאת באמת התנהגות תמוהה ולא אנושית בנסיבות שתיארת. עוגמת נפש יכולה להיות עילה נוספת בתביעת נזיקין למשל. ככלל- בתי המשפט בישראל אינם נוהגים לפסוק פיצויים עונשים- ועובדה זו לבדה עושה תביעה כזאת לבלתי פרקטית. ייתכן שניתן לבדוק אפשרות לתביעה הקשורה בדיני הצרכנות- אך כמובן שיש לסדוק את הנתונים לגופם. נראה לי שפנייה מסודרת בכתב לשירות הלקוחות יכולה להניב מענה רשמי שייתכן שיצורף אליו פיצוי סמלי או תשורה סמלית בשל השירות הלקוי שקיבלת.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: רועי ורשבסקי, משרד עורכי דין
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר