כבר כמה חדשים שאנו מקבלים חשבונות מים עם צריכה משותפת בסכומים של מאות שקלים לכל דייר, חברת המים טוענת שעלינו להזמין איש מקצוע שיאתר את הפיצוץ ועלינו לשלם לו ורק אחרי 3 חדשים אם לא תהיה צריכה משותפת חריגה אולי יחזירו חלק מתשלום על הצריכה המשותפת.
א. האם לפי החוק אנחנו הדיירים אמורים לנחש שיש פיצוץ או שעל חברת המים לעדכן אותנו
ב. מי צריך להזמין איש מקצוע ולשלם אותו
ג. מי אמור לשאת בהוצאות הצריכה המשותפת במקרה של פיצוץ
תודה רבה.
חברת המים אמורה לעדכן את הצרכנים על צריכה חריגה ולהסב תשומת לבם לאפשרות שיש פיצוץ בצנרת. התשובה לשאלה מי אמור לבצע את התיקון תלויה במקום הפיצוץ שגורם לצריכה המוגברת: אם הפיצוץ הוא בצנרת המובילה מהקו העירוני אל שעון המים הכללי של הבניין- האחריות היא על תאגיד המים. אם הפיצוץ הוא בצנרת שאחרי שעון המים של הבניין- האחריות היא על הדיירים. זה הדין גם באחריות לעלויות הצריכה המוגברת.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: רועי ורשבסקי, משרד עורכי דין
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר