לפני כמה ימים הופתעתי לראות מחשב נייד למכירה באיזשהו אתר במחיר ממש זול, זה לא נראה לי הגיוני מחשב שאמור לעלות משהו כמו 3000 ומשהו שקל עולה 200 ואפילו בתקנון האתר היה כתוב "המחיר הנקוב הוא מחיר המוצר" אז הזמנתי את המחשב ואחריי שעה בערך חזרתי לאותו אתר והמחיר שלו השתנה ל3000 ומשהו שקל וגם הם שינו את החלק של התקנון שאומר "'המחיר הנקוב הוא מחיר המוצר" ל"יכול להיות מצב שתהיה טעות בהקלדת המחיר עמכם הסליחה" וכבר קיבלתי את פרטי ההזמנה לאימייל שהם מאשרים את ההזמנה שלי והמחיר שכתוב בהזמנה שלי הוא 200 ש"ח, אז מה שרציתי לשאול הוא שגם אם והיתה להם טעות הם מחויבים למכור לי במחיר שהיה קודם הרי זו היא טעות שלהם ולמה שהצרכן ישלם על הטעות של המוכרים, ואם נגיד והם לא מסכימים למכור יש לי זכות לתבוע אותם?
יש לך זכות מלאה לתבוע על סמך ההסתמכות שהיתה לך.
פנה לבית משפט לתביעות קטנות ותתבע אותם בגין הטעיה. לרשותך יש חוק הגנת הצרכן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: רועי ורשבסקי, משרד עורכי דין
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר