היה ויכוח ביני לבין שירות לקוחות בחברת הוט לגבי נושאי התקנה ותשלום. אנשי הוט הצדיקו את טענותיהם בכך שהם פועלים בהתאם לנוהלי החברה. ביקשתי לקבלם והם השיבו כי הנוהלים הם פנימיים ואינם ניתנים להצגה. האם יש מצב כזה כאשר הנהלים נוגעים ליחסי הוט מול לקוח? לעומת נוהלים הנוגעים ליחסי הוט מול עובדיה?
בתודה,
ד"ר מיכאל, שלום
ברור הדבר, שנהלים פנימיים של חברה פרטית אינם כלל ועיקר מעניינך.
זכויותיך וחובותיך ביחס לחברה נובעים אך ורק מתוך הסכם ההתקשרות שביניכם.
בה במידה יכולת לטעון, כי גם לך יש "נהלים פנימיים" ואחד מהם הוא, שאינך משלם אם איכות חומר הצפייה שמגישה הוט למנוייה איננה לשביעות רצונך.
אלה גם אלה, אינם יכולים להתקבל כחלק מהסכם ההתקשרות שביניכם.
מאידך, רשאית הוט לחייב כמובן את עובדיה לפעול בהתאם לאותם נהלים פנימיים, ואכן לחברות רבות בעיקר הגדולות, אשר להן קהל לקוחות גדול, קיימים נהלים פנימיים אשר מטרתם להבטיח את אמנת השירות, מדיניות החברה וכד'.
סופ"ש נעים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: רועי ורשבסקי, משרד עורכי דין
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר