בתאריך 25.06 ביצעתי רכישה של מצלמה דיגיטלית באתר YNETSHOPS. המוצר היה אמור להיות מסופק תוך 14 יום עסקים ואני ממתין עצם היות הזה למסירתו (08.08.12). כאשר מולאו ה-14 יום למאספקה, יצרתי קשר עם בית העסק כדי לברר מה הלך בגורל המוצר ונאמר לי פעם שהיית תקלה עם המערכת, שעוד יומיי אקבל אותו, לאחר היומיים נאמר לי שליבואן היית בעיה אך תוך שבוע המוצר אצלי, וכך וכך נמרחו הלילות. היות והמצלמה הישנה שלי התקלקלה, רצינו להצטייד במצלמה חדשה כדי לתעד את סוף השנה של בנותינו במוסדות החינוך - דבר שלא קרה בכלל. לאחר זמן רב, ביקשתי לבטל את ההזמנה כי לא עמדו בתנאים ומה שנאמר לי נשמעה כמו בדיחה. נאמר לי שאני חייב להמתין למסירת המוצר ורק אז לבטל... נשמע אבסורד? לא להם ! אם אקבל את המוצר למה ארצה לבטל?? ואיך אבטל אם אפילו אני לא מקבל את המוצר? המנהלת בשם זהבה נדמה שחושבת שאני מפגר או נולדתי אתמול. נראה איך שופט בית המשפט לתביעות קטנות בנתניה יקבל את דבריה - יהיה מעניין.
מרטין, שלום
אתה רשאי, כמובן, לבטל את העסקה.
בתביעתך אל תשכח להוסיף את עניין החמצת האפשרות לצלם את טקס סוף השנה, שכן בגין רכיב זה אתה רשאי לתבוע סכום כספי עקב עגמת נפש.
בהצלחה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: רועי ורשבסקי, משרד עורכי דין
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר