אייל היקר!!! נראה לי שרב התיסכול האישי שלך, ולא ברור אם יש לו יסוד בעובדות. מכל מקום פנה לעו"ד שיסייע בידך וייצג אותך בבוררות ואם אין ידך משגת לשכור עו"ד יתכן שלשכת הסיוע המשפטי שליד משרד המשפטים תוכל לעזור לך. ( חפש כתובת וטלפון של היחידה לסיוע משפטי באינטרנט) מכל מקום- לפי שביבי האינפורמציה שמסרת, כדי לנהל את התובענה בבית משפט מחוזי, ככל הנראה ( לפי ניחוש מהן העובדות במקרה שלך) תצטרך להשלים את הליך הבוררות ולחכות לפסק דין ואולי תתבדה וחששותיך יהיו לשווא?? וינתן פסק דין בבוררות שהוא עניני, תכליתי ושקול, היה ולא!!! אזי תפנה לבית משפט. לסיום ברצוני לציין עובדה משפטית בסיסית והיא כי ההלכה הרווחת הינה שמי שהתקשר לקבל שירות או לרכוש טובין, חייב לשלם תמורה עבור השירות כי "אין ארוחות חינם" כמה לשלם ועל בסיס מה ?? זו שאלה חוזית ואם לכך לא נמצא ואין תשובה בהסכם כתוב קרוב לוודאי שהשכר עבור השירות או התמורה עבור הטובין, תקבע ע"י מי שיפסוק, בהתאם לשכר או מחיר מקובל באותו ענף.
הייתי חייב להגיב על ההערה האחרונה שלך. כמובן שמי שהתקשר לקבל שירות חייב לשלם עבור התמורה. והצד הנידון אכן קיבל את התמורה המלאה על שירותו. אך כאשר אדם נהיה צמא דם ורואה אדם אחר בחולשתו ואומר למה שלא אנצל את ההזדמנות ואסחט ממנו באיומים ושקרים עוד ועוד בלי שום סיבה... אז... הוא יקבל מלחמה שעוד לא ראה כמוה בחזרה. אז תסלחי לי אבל לפני שאת חורצת דיון בוררות מעל דפי האינטרנט בעצמך אולי כדאי לשאול לעובדות ולא סתם לפסוק דברים חסרי כל שחר. לפי התגובה שלך כאן אני מתחיל להבין את התנהגות "הבורר" בדיון שהתקיים. תודה על העזרה אבל ממש לא תודה על התגובות העוקצניות וההשתלחות.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר