שלום,
אשמח לקבל תגובות מה עלי לעשות....
רכשנו דירה לפני שנה, התברר לנו אחרי הרכישה שהיו בעיות נזילה במפרסת לשכנים . דבר שלא הוזכר בעת מכירה הדירה, למרות שבחוזה היה כתוב שהכל תקין.
לדברי השכנים, המוכרים התקינו גגון כדי למנוע הצפות במרפסת, והמוכרים טוענים שהתקינו גגון זה כדי לשבח את ערך הדירה. סוכם ביננו ובין המוכרים שנעשה בדיקה של נזילה ואם יש נזילה לשכנים יבצעו עבודה של רובה מעל המרפצות. כך נעשה, הצפנו את המרפסת ל- 7 שעות וחיכנו 7 חודשים ליבוש, היה נזילה קטנה אצל השכנים. כשביצענו את התיקון והחלפנו 2 בלטות גילינו שכל החול רטוב. מסרנו זאת למוכרים והם אמרו לנו שישלמו לנו את הכסף על עבודה הרובה עם נחתום על מסמך שאין לנו תלונות יותר. אני לא חושבת שאנו יכולים לחתום על מסמך כזה כאשר ראיתי שהחול רטוב והמרצף לא נתן אחריות על העבודה כי אמר שיש בעיה רצינית במרפסת.
כרגע, שלחתי מכתב למורכים בבקשה שיתקנו את הבעיה מהיסוד, וקיבלתי מכתב חזרה שאנו התנהגנו בחוסר אחריות וללא ההסכמה מצידם. הם אפילו אומרים שלא הסתירו את בעיית הרטיבות... אם היינו יודעים על כך, אולי לא הייתי קונה את הדירה או שהייתי מבקשת מהם להוריד לי סכום נכבד כדי לתקן בעצמי...
כרגע אני לא יודעת מה לעשות, לפי בירור עם דיירים קודמים ועם השכנים שנפגעו מהרטיבות כולם אומרים לי שהמוכרים הם אנשים מאד קשים ולא עומדים באחריות שלהם.
מה לדעתכם אני צריכה לעשות?
תודה,
אן
אציע לך לפנות למהנדס שהתמחותו בתחום ביקורת ליקויי בניה ולהתייעץ איתו בהיבטים ההנדסיים והטכניים. קיימת סבירות גבוהה שיועץ זה ידע גם לכוון אותך לייעוץ משפטי מתאים ככל שיידרש. היות ופנית לפורום גישור ובוררות, אציע לך לפנות למוכרים בהצעה לברר את הסוגיות בהליך של גישור.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר