עיריית ת"א צצה לי עם דוחו"ת מהשנים 2005-2009. לא קבלתי עליהם הודעה קודמת להפעלת ההליכים. מסתבר שההודעות הראשונות לתשלום הדוחות נשלחו לא לכתובת שהיתה רשומה במשרד הפנים, אלא לכתובת אחרת. לטענתם שלחו לכתובת שהופיעה במשרד הרישוי. נודע לי שיש איזה חוק משנת 2006 לגבי כך שיש לשלוח לכתובת המופיעה שמשרד הפנים. האם תוכל לעזור לי לאתר בכתובים?
טלי שלום,
הריני להפנותך לרע״פ 2096/07 כב׳ השופט אדמונד לוי קבע כי על פי הדינים החובה מוטלת עליך להודיע למשרד הרישוי על שינוי כתובת.
כמו כן, תקראי את ס׳ 2 בחוק עדכון כתובת -2005 יתכן כי לסעיף זה כיוונת בשאלתך.
בברכה,
מנהל פורום תעבורה
ומנהל פורום המכון הרפואי,
דורון ויגלר-עו״ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: חנה דוד- משרד עו"ד 053-7105221
עוזר מאד!!!
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר