שלום רב,
לפני כשנה בערך, התקשרו אלי מחברה הסלולרית אשר אני מחזיקה בקו שלהם.
הנציגה שאלה אם אני מעוניינת בחבילה מסויימת בעלות. מסרתי כי אני לא הלק' אלא המשתמשת בקו, וכי תצטרך ליצור קשר עם בעל הקו-הלק', עוד הוספתי כי אני לא מעוניינת.
במהלך השישה חודשים האחרונים לא קיבלנו ח-ן, התקשרנו למוקד מסרנו כי לא קיבלנו וכי אם אפשר לשלוח זאת במיידי. שלחו לנו במייל שמסרתי להם השונה ממה שמופיע להם במערכת מייל של הלק', עוד אוסיף כי אין אנו יודעים מהיכן המייל של הלק' להם.
השבוע כשקיבלנו הח-ן בדואר, אחרי שביקשנו לא לשלוח למייל, ראינו כי חייבו אותנו במשך השנה החבילה מה שהנציגה הציעה לנו.
ידוע כי השיחות מוקלטות במוקד, וכי דיברתי עם אחת האחריאות שבמוקד ומסרה כי במידת הצורך ואני צודקת יתנו לנו זיכוי בגין החודשים האלו.
רציתי לדעת, במידה ואני מגישה נגדם תביעה בגין כל הנזק שעשו,
מהו גודל הפיצוי להערכתך?
תודה רבה,
יעל.
אנא הפני שאלתך לפורום צרכנות.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר