שלום רב,
לפני כשנה וחצי ביתי ניזוק עקב השרפה שקרתה באיקאה, בעיקר פיח ולכלוך דביק שלא ניתן להסיר על החומות, הגג, השטחים המרוצפים וכו'.
לאחר בירור עם חברת איקאה נמסר לי שהטיפול\הפיצוי נעשה ע"י אחת משתי המבטחות - פניקס או כלל, בירור נוסף העלה שתביעתי נחתה ומטופלת ע"י חברת כלל - החברה שלך שמאי והעריכה את הנזק בסכום מסויים שנראה לי הגיוני - אולם החברה איננה ממהרת לשלם לי בעבור הנזק אלא טוענת בכל מספר חודשים (כאשר אני מתקשר אליהם) שעניין הפיצויים לניזוקים עדיין נמצא תחת בירור\דיון משפטי ולא ברור מי תהיה חברת הביטוח החייבת בסופו של דבר...
אני מרגיש שמנסים להתיש אותי ולא ברור לי מה אומר החוק לגבי מצב שכזה, האם יש לי זכות לתבוע את איקאה ישירות? האם זה כדאי? האם חברת הביטוח צריכה להמציא לי לוח זמנים לסיום ההליך?
אשמח לעצתכם..
תודה רבה,
גיא
שלום רב,
מציע לפנות לחברת הביטוח ולהבהיא כי הינך מעוניין בקבלת לוח זמנים מוגדר לטיפול בעניינך אחרת תיאלץ, בלית ברירה, לפנות לערכאות ולתבוע את איקאה וחברת הביטוח כדי למצות את הטיפול ולקבל פיצוי ראוי בצידו.
בברכה,
עו"ד אילן זריהן
גיא שלום,
קראנו את הודעתך בעניין הפיצויים ונשמח לבחון את המקרה שאתה מעלה.
אנא שלח לנו פרטי התקשרות לכתובת הבאה וניצור איתך קשר בהקדם.
[email protected]
בברכה
צוות שירות לקוחות Online, כלל ביטוח
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר