שלום. ביצעתי קניות לחג ברשת מוכרת לקראת חג ראש השנה, ניגשתי למחלקת כלי הבית כאשר הרמתי כוס מהמתלה נפלה עליי כוס מהמתלה והיא התנפצה על הרצפה דבר אשר גרם לי לפציעה בשוק הרגל. לשם כך עשיתי תפרים.
שאלתי כזאת: התנהל משא ומתן לפיצוי כבר מעל 7 חו' . כאשר הם טוענים מלכתחילה שאני היא זו שהתנהגה ברשלנות והם מוכנים לתת סכום של 1,000 ש"ח. לא הסכמתי ושוב נשלח לחברת הביטוח מכתב והם העלו את הסכום בעוד 1,000 ש"ח. ושהם מוכנים להגיע להסכם הנ"ל הסכמתי עם העו"ד אשר טיפלה לי בתיק ונתקבלה ממנה שיחה שהם חזרו בעצמם ושהם לא מוכנים לשלם לי כלום כי שוב אני זו שנהגתי ברשלנות!!! ( יש לציין שרואים את החתך שנשאר לי)
האם הם יכולים לחזור בעצמם?
במידה ואני זו שנהגתי ברשלנות מדוע היו מוכנים לשלם את הסכום ההתחלתי ולאחר מכן הוסיפו עוד? לתשובתכם בהקדם אודה.
היי מלי
יכולות להיות מס. אפשרויות, למשל ,יכול להיות שהמבוטח ( כלומר הרשת ) לא מסכים לשום פשרה מעל 1,000 ש"ח למשל וקיימת הזכות לחזור, בנקודה זאת לא ברור אם את אוחזת שטר סילוק על סכום כלשהוא.
"כוונה" לשלם סכום בפשרה יכול להיות גם לפנים משורת הדין ואינו בהכרח יעיד על רשלנות וכל ההתדיינות שהייתה אם הייתה אינה מקדמת שכן כרגע לא מונח כלום "על השולחן".
לא ברור נסיבות המקרה כיצד "משכת" כוס ונפלה כוס נוספת, אולי המתלה היה רעוע או הכוסות דבוקות וזה שורש העניין ומבחינת עמדה משפטית אולי הרשת עצמה צריכה להסביר כיצד התרחש כזה מקרה ולא ברור מה גרסתך לאירועים כפי שנשלחה לחב' הביטוח.
מקווה שעזרתי,
בברכה,
עו"ד שבת אסף
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר