נוסח מכתב התלונה שנשלח להום סנטר :
ביום 14.06.2012רכשתי בהום סנטר סניף אשדוד במבצע 4 כסות פלאסטיק מדגם יונתן בסכום של 140 ש" ח
התיישבתי על אחת הכסאות ופתאום מיד נשברה אחת הרגליים ונפלתי על הריצפה וכתוצאה מכך וקיבלתי מכה חזקה בגב התחתון.
מאחר ואני נכה ( מבוגר בן 70 וסובל מעמוד השידרה 70
ואישתי לא יכלה לעזור לי להתרומם הזעקנו את הבן בטלפון לבוא לעזור ואכן התרוממתי...
ביקשנו ממנו לשבת על אחת הכסאות וגם אצלו קרה אותו דבר .הכסא נשבר והוא נפל על הריצפה
מיותר לציין את עוגמת הנפש שנגרמה לנו והעובדה שאני שמסתובב עדיין שבוע ימים לאחר הנפילה עם כאבים חזקים. מזל שאין שבר ולא נגרם נזק לעמוד השידרה. .
עדיין אני מתפלא שדברים כאלה יכולים לקרות במאה 21....
אבקשכם לדון בנושא ביעון רב ולפצות אותנו על עוגמת הנפש שנגרמה לנו ועל הכאבים החזקים שלי שנגרמו לי כתוצאה מההמכה היבשה שקיבלתי.
מה עלי לעשות ? האם הנושא יוכל להיות מטופל עי עורך דין ?
או לפנות בעצמי לתביעות קטנות ? או להתדיין עם הספק קודם
תודה?
בנסיבות הענין מדובר בתלונה על מוצר פגום עפ"י חוק מוצרים פגומים. המתן לקבלת תגובה מהום סנטר ולאחר קבלת התגובה מומלץ לשקול את המשך הטיפול בנושא באמצעות יעוץ אישי.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר