אני עובד בשירות לקוחות ובמהלך שיחת שימוע עם המנהל הוא אמר לי שיש עליי תלונות מלקוחות.
דבר אשר הפתיע אותי, כאשר שאלתי וביקשתי דוגמאות, הוא הדגיש ש"כל יום לקוח מתלונן עליי" אבל לא יכל לספק דוגמאות...
ביקשתי בעבר שאם יש עליי תלונות להודיע לי במיידי שאוכל בזמן נאות להביא את גרסתו דבר שלא קרה...
האם פיטורים תחת הסיבה של תלונות מלקוחות מוצדק כאשר לא הודיעו לי במועד התלונה על התלונה ולא יכלו לספק לי פרטים? במידה ויפטרו אותי האם אני יכול לערער על עצם קיום התלונה מכיוון שאין רישום מסודר?
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר