שלום,
אני חשב שכר מתחיל אצל רו"ח אחד הלקוחות שלעובדיו אנו מחשבים תלושי שכר כנראה לא משלם תקופה ארוכה של שנים פנסיה והבראה לעובדיו.
בהתחלה כעובד חדש כשראיתי זאת הסתכלתי על הוותק וכך גיליתי שלמספר עובדים עם לא כולם לא משלם. בתמימותי כתבתי לו מכתב שיש חוק חובה ושעליו לשלם. הרבה מעסיקים לא יודעים חובה זו.
למחרת ה מעסיקי כנראה קיבל שיחת טלפון. והתבקשתי לא לשלוח הודעות למעסיקים וששום דבר לא יצא ללא אישור המעסיק שלי. כמובן שאי אפשר ממני למנוע לדבר עם מעסיקים כי זה תפקידי. כיום לאחר מספר חודשים עובד אחד התעורר ודורש זכויותיו בגין שנים קודמות. הוא טוען שהמעסיק שלו אומר שאנחנו אשמים כי לא משלמים לו וכמה זמן לוקח לשלם לו הוא מחכה כביכול חצי שנה עבור תשלומים רטרואקטיבים על שלוש שנים קודמות כולל השנה.
יש לציין שלא קיבלנו שום הודעה מהמעסיק לשלם.
קיבלתי הוראה לא לדבר עם עובדים מהמעסיק שלי ובאותה שיחה המעסיק דיבר עם עובד זה ואינני יודע כיצד נסגרו הדברים רק שלא אכין לעובד את סך התשלומים מגיע לו.
למחרת המעסיק שלו דיבר איתי וניסה לגשש מה הוא אמר אם היה עצבני.. ואמר לי לא לדבר עם עובדיו ושהנושא בטיפול.
ואז שוב העובד התקשר ואמר נו מה קורה עם זה? הסברתי שעליו לפנות למעסיק וכי זה בידיו אנחנו גוף חיצוני ומה שנותנים לנו לעשות נעשה.
בקיצור קיבלתי שימוע מהמעביד שלי שטוען שהלוקחות שלו לא מרוצים ממני ואני יודע שעומדים לפטר אותי בשל מקרה פרטי זה.
שאר הלקוחות מרוצים ממני מאוד ואפילו קוראים לי בשמות חיבה ויש שיחות קצרות כי אני משמש גם כעובד קבלה של המשרד עונה לכל טלפון.
האם זו עילה לפטר אותי כי לכאורה היחסים בין הלקוח למעסיק שלי התכערו כי כעת הוא צרך לשלם להם פנסיה?
האמת שקשה לי עם הרמאות הזו. אך כל הזמן מציינים בפני שטובת הלקוח קודמת מצד שני אינני חותמת גומי ועליי גם לענות לעובדים.
איזו עילה יש לי כנגד הפיטורין שלי?
יש לבחון את פרטי המקרה לעומק ולקבל מידע נוסף לצורך מתן תשובה.
הנך מוזמן לפנות לקבלת יעוץ משפטי
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד אורטל עמר 053-6130838
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר