לעו"ד אורטל שלום.שמי רוני והועסקתי כסדרן מדפים בסניף שופרסל שבו לא החזיקו מעמד אף סדרן במשך חודשים ארוכים -סניף שבו המדפים היו מזוהמים,באי סדר מוחלט במשך תקופה ארוכה ומסתבר שכל זאת בשל אישיותה הבוטה והעצבנית של מנהלת הסניף שגרמה לבריחתם של סדרנים ועובדים מהסניף -תוך שהיא משלחת לעברם הערות עוקצניות וניתקפת בהתקפי עצבים משעות הבוקר -העבודה בסניף רגועה בהיותו סניף שכונתי ומשפחתי ויסדתי סדר וניקיון בו מטוב ליבי -ולפתע הודיעה לי מנהלת זו על הפסקת עבודה -"כי או שאני סנילית או שאתה קשה הבנה" "ולא מעניין אותי מה אתה חושב - או מי אתה בכלל" " יש לי אלפי סדרנים שעומדים אצלי בתור ואני מחליפה אותם כמו גרביים" ואכן התחלופה של כ"א בסניף היתה מהגבוהות ברשת שופרסל" עוגמת הנפש שניגרמה לי היא גדולה מאוד וגרמה לי נזק בריאותי שאוכל להוכיח אותו-נא תשובתך בהקדם אודות האפשרות לתבוע אותה בגין סעיף זה לחוק העבודה ובגין הפיצוי הכספי המתאפשר בגין התביעה-רב תודות -רוני .ק [email protected] נ.ב לא נידרשתי אפילו להציג קו"ח -"כי לא מעניין אותי מי אתה בכלל" כדבריה
רוני שלום.
צר לי לשמוע כי כך מתייחסים לעובדים באשר הם עובדים.
אין כל ספק כי כל עובד באשר הוא זכאי להתייחסות ראויה ומכובדת מטעם מעסיקיו ואין לקבל כל מציאות תעסוקתית אחרת במדינת ישראל.
באשר לפיצויי בגין מעשיה של אותה מנהלת - ברור הוא כי הפיטורים, שנעשו לדברייך כלאחר יד, תוך השפלה וביזוי וללא שניתנה לך הזדמנות להשמיע את טענותיך, הינם בניגוד לדין ואף עשויים לזכות בפיצויי.
גובה הפיצוי כפוף למשתנים רבים כמו גילך, משך הזמן בו הועסקת, נסיבות הפיטורים וכיו"ב.
מציעה לך לקבל לידך גמר חשבון ואז לקבוע פגישה עם עו"ד אשר יישקול עימך את המשך ההליכים בעניין זה.
אורטל עמר, עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד אורטל עמר 053-6130838
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר