שלום, ביקשתי מהמנהלת הישירה שלי חל"ת לתקופה של חודש על מנת שאוכל לצאת לחופשה בחו"ל,היא אישרה ואמרה שלא קיימת בעיה,בעקבות אישור זה הזמנתי כרטיס טיסה ומלונות.
לאחר מספר ימים,המנהלת הכללית של המקום פנתה אליי בשאלה שלא קשורה לעבודה והעליתי את נושא החל"ת שלי, היא אמרה שהחופשה לא מאושרת וכי אין באפשרותה לעזור,הבהרתי לה שקיבלתי אישור מהמנהלת הישירה שלי ובעקבות אישור זה כבר הזמנתי כרטיסים וכי אין באפשרותי לבטל ולקבל החזר עליהם.
המנהלת הישירה פנתה אליי והתנצלה בפניי על אי הנעימות, לאחר כשעה היא התכחשה שאישרה לי מלכתחילה את החופשה.
אין לי מייל אישור ממנה שכן זה נעשה בעל פה אבל יש לי עמיתים לעבודה שהיו נוכחים בשיחה כאשר אישרה את הנושא, האם אני יכול לגרום למצב שבו הם יאשרו את החופשה? במידה והמנהלת אמרה לי שאם אקצר בשבוע את החופשה אז היא תאושר אך הקיצור עולה 170 $, האם אני יכול לגרום להם לשלם על כך? אשמח למעט עזרה שכן הנושא מאוד מטריד אותי והוא מאוד לא צודק.
תודה והמשך יום נעים.
נראה שמדובר בהתנהלות בלתי ראויה ובחוסר תום לב.
אולם אין דבר חקיקה המחייב את המעסיק בנסיבות אלה לאשר לך את החופשה.
אנו ממליצים להעלות את הדברים על הכתב בפני המעסיק כך שיהיה תיעוד על כך.
בנוסף, אנו ממליצים לפנות לייעוץ משפטי כדין לבירור מלוא זכויותיך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד אורטל עמר 053-6130838
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר