בהסכם קיבוצי חתם הועד על שינויי תפקידים כאשר יש פגיעה בשכר, האם הועד חייב ליידע את העובדים בפירסום כלשהו? האם חובת המידע נופלת על העובד?האם בעת מסירת החלטה של שינוי תפקיד שקשור לחתימת הועד חייב נציג ועד להיות נוכח?
חלה על הועד חובת שקיפות וחובת פירוט לעובדים בדבר כל משא ומתן ו/או כל הליך שפוגע בזכויותיהם ועל אחת כמה וכמה הפוגע בשכרם ו/או הנלווים לשכר, מאחר ובשאלתך חסרים פרטים באשר לתפקיד ששונה ובאשר לתפקיד הנוכחי וכן חסר פרטים לגבי הפחתת השכר, שהופחת במסגרת ההסכם הקיבוצי הרי עלייך לפנות לייעוץ משפטי כדין.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד אורטל עמר 053-6130838
כאשר כתוב בהסכם כך: עלות השכר בגין סהכ היקף הקידומים השנתי לפקידים לא תפחת מ-5אחוז מעלות השכר לכלל הפקידים לפני אותם קידומים
מה הכוונה? האם זה אומר שכל פקיד צריך לקבל 5 אחוז כל שנה?
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר