שלום רב,אני עובדת בחברה משווקת של סלולר,לאחרונה התחלפה מנהלת המוקד והגיעה מנהלת חדשה.מאותו רגע היא פיטרה כמות נכבדה של עובדות מתוך טענה שאינן יעילות למקום העבודה.בנוסף ביקשה מאיתנו לעמוד ולעשות את השיחות טלפון בעמידה,ושיחררה אותנו הביתה חצי שעה לפני הזמן כיוון ששוב לטענתה "לא עשינו את עבודתינו". ברצוני לדעת האם מותר לה להקים עובדות שיעשו את השיחות טלפון בעמידה,והאם מותר לה לשחרר אותנו הביתה ולרשום לה את השעה שבה שוחרננו או את השעה שבה היינו אמורות לסיים.בנוסף את אחת העובדות היא פיטרה טלפונית כיוןן שבאותו יום בנה היה חולה ואינה יכלה להגיע לעבודה,גם את זה אשמח לדעת האם ע"פ חוק זה מותר.
אודה לך על תשובתך המהירה...מיטל.
מעשה מעין זה אינו קביל .ולאחר מקרה הקופאיות בסופרפארם ראוי כיתגישו תלונה במשרד התעשיה - יחידת אכיפה .
פיטורי עובד בטלפון מעכשיו לעכשיו אינו קביל -שתפנה למשרד התעשיה -יחידת האכיפה.
במידה ושוחררתן מחצית השעה קודם ,זוכתה להוריד מכן את הסכום בגין זמן זה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד אורטל עמר 053-6130838
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר