שלום רב, הנני משמשת 11 שנים בתפקיד מזכירת יו"ר החברה (אין לי חוזה עבודה רשום) כמזכירה אישית שלו. מזכירת מנכ"ל החברה- תפקיד של משרה מלאה פוטרה (עקב צמצומים בחברה ,לטענתו...) והבוס החליט באופן חד צדדי וללא הסכמתי שאני אמלא בנוסף גם את תפקיד מזכירת מנכ"ל החברה, למרות שהבעתי את התנגדותי נחרצות בשיחות בע"פ, אך הוא לא מקבל זאת ומעמיד זאת כעובדה שעלי למלא את 2 התפקידים. לציין שאין פגיעה בשכר אבל גם אין תגמול נוסף בגין הוספת התפקיד. בנוסף, אציין שלאורך כל 11 השנים תמיד היתה למנכ"ל החברה מזכירה אישית משלה ולכל אחת מאיתנו יש את תחומי האחריות והעבודה שלה, אנו יושבות בלשכת הנהלה וכאשר מישהי מחסירה אנו מגבות אחת את השנייה. בעצם נוצר מצב שאני נשארת לבד בלשכת הנהלה עם 2 תפקידים. האם זכותו לעשות זאת כך באופן חד צדדי וללא הסכמתי שנאמרה לו בע"פ נחרצות? והאם מדובר פה בהרעת תנאים אשר בגינה ניתן להתפטר ולקבל פיצויים? אבקש את תשובתכם בהקדם, תודה. רונה
במצב שתיארת אכן יש הרעת תנאים שמזכים בפיצויי פ]יטורין במקרה של התפטרות בשל הרעת תנאים, אולם כדי לעשות זאת עליך להגיש קודם לכן מכתב למעסיק ולהתלונן על הרעת תנאים ואם הוא לא יתקן את דרכיו אז תוכלי להגיש מכתב נוסף של התפטרות כדן פיטורין בגין הרעת תנאים.
תוכלי גם לסכם איתו כל סיכום אחר בנושא הוספת המשרה כגון העלאת שכר.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד אורטל עמר 053-6130838
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר