תיקון 47 לחוק הגנת הצרכן קובע כי אזרח ותיק; אדם בעל מוגבליות ועולים חדשים רשאים לבטל עסקה שנעשתה מרחוק, וזאת בתוך 4 חודשים מיום העסקה. תיקון החוק נועד להתמודד עם בעיה נלוזה שבהם חברות "טלמרקטינג" פונות לאוכלוסיות מוחלשות במטרה לגזול כספם בערמומיות, ועל כן המחוקק הגדיר לאותה קבוצת אוכלוסייה "זכות ביטול מורחבת", בתנאי כי נעשתה פניה של העוסק לצרכן.
בשנים האחרונות בתי המשפט הרחיבו את המקרים בהם נעשתה פניה של העוסק לצרכן, והגדירו כי גם קיומה של פרסומת מהווה פניה כזו. בית המשפט המחוזי קובע לראשונה בקביעה עקרונית בעלת השפעות רוחב על כל העסקים בישראל, ומצמצם את פרשנויות המרחיבות של בתי המשפט השונים בישראל לאורך השנים, בערעור שהוגש על ידי עוה"ד רותם דרויש, כי עצם קיומו של אתר אינטרנט של לעוסק איננו מהווה פניה של העוסק לצרכן.